1 Ann-May on her way .....Continues!

18 november 2018 - Groningen, Nederland

Ja Ja... eindelijke komt mijn reis naar Chili in zicht.
Nu is de hele situatie ZO anders dat Annemei totaal onvoorbereid op pad gaat. Helemaal niks voor mij! De meeste mensen die mijn vorige blog hebben bijgehouden zullen dit weten, want tja... Annemei is iemand die zich, uit al haar enthousiasme, goed voorbereid en alle valkuilen probeert te voorzien.

Terug van mijn fantastische reis naar Thailand, wilde ik MEER! Ik heb niet heel lang gewacht tot dat ik mijn ticket naar Chili heb geboekt. Mijn lieftallige zus woont daar samen met haar fantastische man en dochtertje (geboren in juni). Ik wil mijn lieve nichtje ontmoeten en vast kunnen houden! Ik boekte mijn ticket voor 9 weken, met het plan om na enkele weken door te gaan reizen naar Bolivia en/of Peru.

Ik wilde weg uit mijn huidige omgeving, nieuwe dingen zien en nieuwe dingen ontdekken, want ik kon het niet meer vinden op de plek waar ik nu zat. Ja, en als men niet meer weet wat te doen in het leven.... dan gaan ze reizen, toch?!
Stom genoeg, bleef ik die drive voor verandering vast houden en vond ik in de tussentijd ineens mijn liefde voor de muziek weer terug. Ben ik weer begonnen met danslessen. Mijn huisgenootje en ik vinden per toeval ineens een perfect appartement in Groningen en besluiten in sneltreinvaart te verhuizen. Op naar de stad. Leven in de brouwerij!

Na Thailand is mijn ontdekkingsreis door gegaan in het dagelijkse leven en IK HOU ER VAN!  Er komen zo veel mooie dingen op mijn pad... I'm a blessed woman!

In al die tussen maanden heb ik me proberen in te lezen in Bolivia en Peru, maar ik werd er niet enthousiast van. Ik wil héél graag meer reizen, maar er zitten totaal andere landen en culturen in mijn hoofd dan Bolivia en Peru.
Ik ga naar Chili voor mijn zus, maar mijn reis daarna had ineens geen prioriteit meer. Mmhhh.... ja Annemei.... wat ga je nu doen? Na maanden lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt... IK BOEK MIJN TICKET OM!
Ik ga lekker 4 weken naar Elzelien, Paul en Milú en daarna ga ik lekker naar mijn nieuwe stekkie in Groningen en daar de dingen ondernemen, die ik al jaren heb laten liggen. Dansen, Zingen, muziek maken, mijn creativiteit lekker laten rond fladderen.

De reis wordt dus iets korter.... maar niet minder mooi natuurlijk. 28 november stap ik in het vliegtuig. De focus ligt op familie bezoek en natuurlijk ga ik enkele trips alleen ondernemen in Chili, want tja..... dat vind ik juist zo fantastisch!
Ik zal wederom al mijn belevenissen op deze blog delen. Ik hoop dat ik het thuisfront weer kan entertainen met mijn mooie verhalen

Ann-May ON HER WAY .....Continues!

1. Jolanda:
    18 november 2018
    Lieve Annemei, go with your flow😘 leef je mooiste leven en geniet NU😘😘
  2. Yvon:
    18 november 2018
    Gaaf ga genieten van je familie en het land.
    We volgen graag je reis vlog
  3. Wil uut Dwingel:
    18 november 2018
    Fantastische onderneming Annemei. In gedachten reis ik met je mee. Geniet en kom heelhuids weer thuis op je nieuwe stekkie in Groningen. Tot de volgende keer.
  4. Martine Van der Veen:
    22 november 2018